Vragen over
bedrijfskleding

Voor deze nieuwe medewerker kun je kleding bijbestellen. Spreek hiervoor onze servicemedewerker aan of neem contact op met ons onze klantenservice. Geef de gewenste kledingsoort, het aantal benodigde stuks én de kledingmaat door.

Het bepalen van de juiste kledingmaat kun je zelf doen, door de nieuwe medewerker een kledingstuk van een collega te laten passen. Kom je er niet uit? Geef dit dan door aan de servicemedewerker. Hij/zij kan ter plekke de juiste maat van de nieuwe medewerker opmeten.

Als één of meerdere dragers geen of minder kleding nodig heeft, dan kun je dit doorgeven aan het serviceteam van Lavans. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Vermeld altijd je klantnummer.

Voor te repareren kleding hebben wij speciale ‘servicezakken’. Onze servicemedewerkers hebben deze bij zich. Stop het kledingstuk in de servicezak en vul de gegevens in. Geef aan om wat voor kledingstuk het gaat, wat en waar er gerepareerd moet worden. De kleding wordt weer gerepareerd aan je teruggegeven, tijdens de eerst volgende wisselbeurt.

Ga eerst goed na of het kledingstuk niet achter gebleven is in één van de kledingkasten of per ongeluk door een medewerker mee naar huis is genomen. Weet intern niemand duidelijkheid te geven over het vermiste kledingstuk? Neem dan contact op met de klantenservice. Vermeld hierbij duidelijk het klantnummer, het soort kledingstuk én om welke drager het gaat.

Elk kledingstuk is voorzien van een unieke barcode. Aan de hand daarvan kan de klantenservice achterhalen waar het kledingstuk zich na de laatste scan bevindt.

Speciaal voor alle (nieuwe) klanten hebben we een ‘geheugensteuntje’ ontwikkeld. Dit is een kaart met daarop alle informatie rondom bedrijfskleding kort uitgelegd. Heb jij jouw persoonlijke geheugensteuntje niet ontvangen? Vraag hem dan alsnog aan bij de klantenservice.

Ja dat kan, hiervoor hebben we een zogenoemd wasabonnement. Zoals je van ons gewend bent, wassen en repareren we de kleding en brengen het schoon retour. Mocht de kleding aan vervanging toe zijn, dan wordt het kledingstuk met een ‘afkeurlabel’ en een begeleidend schrijven naar je teruggestuurd. Het aanbieden van eigen kleding is op eigen risico.

Neem voor meer informatie over het wasabonnement contact op met onze klantenservice.

Staat je vraag er niet bij?

Neem contact op